semester baru bermula..

12:36 PM

Assalamualaikum..
 

Yeaah, akhirnya aku berjaya "mengupdatekan" blog yang sekalian lama dirindui..hehehe.. Sedar  tak sedar, dah hampir dua minggu semester baru bermula.. Sebenarnya pagi tadi bangun awal punyelah semangat nak pergi kelas, tengah siap - siap dapat msg. kelas batal.. Apa lagi kawan - kawan aku meloncat sampai tak ingat dunia lagi..hehehe


Walaupun semester baru bermula punyelah sibuk dengan kelas, kolej dan persatuan.. Tak menang tangan dibuatnya, tu belum lagi dengan meeting malam - malam.. Hai, apalah nasib badan kan.. Sebenarnya aku bukan suka sangat pegang apa - apa jawatan , tapi orang dah bagi tanggungjawab dan percaya kat kita, so kita laksanakan tanggungjawab yang diberi dengan baik dan lakukan dengan hati yang ikhlas.. (',') Padahal salu gak merungut dengan kerja yang banyak.. ( Jangan ikut perangai tak baik ni yer! tak dapat pahala tau..)


Aku tak sabar tunggu malam ni, perlantikan baru organisasi persatuan akan dibuat dan secara automatik salah satu tanggungjawab aku selesai dan yang penting tak ada meeting - meeting lagi.. hehehe.. (=


Dan yang paling penting, aku masih berpeluang jumpa kawan - kawan aku yang agak sengal dan gila - gila sikit perangainye.. Kalau dorang tak de, alamatnya aku kesunyian dan aku dapat melepaskan kerinduan sepanjang cuti semester lepas.. At least, kawan - kawan aku ada bersama hilanglah sikit kerinduan kat family yang jauh di BORNEO.. ):



p/s : Malam ni AGM, doakan majlis berjalan dengan lancarnya.. Salam , peace n cut.




You Might Also Like

0 budak comel (^^)

SUBSCRIBE

Like us on Facebook

Daisypath Anniversary tickers