rindu korang!!

12:58 AM

Assalamualaikum..
entri ni bkn tok korang yer,tetapi khas buat teman-teman kesayangan aku.. :p
cuti sem dah pn bermula..bila dh nk bermula cuti sem semua student mesti happy x sabar2 nk blik rumah termasukla aku..hehehe

Bila dah start cti sem, duduk rumah memanjang terasa bosan dan mulala rasa rindu kt BFF yang tersayang.. =(

Sumpah, aku bena2 merindui kalian semua..rindu pergi makan sama2,tgk movie sama2 sampai lewat malam, gelak sama2, pergi kelas sama2 n everything activities we do together..
ni pic aku n BFF aku time family day yang batch aku kendalikan..
Jom LaYan!!! :p

semua berkerut tengah cte ape tue??






tehah,nia,yana,diah,yuni,syah n echah!! merangkap BFF dan roomate..


gadis pingitan..hehhe=)
my roomate tehah yang suka bebel!! jgn marah tehah :p
echah ko sesat ke??ko srg je x pakai bju wrna merah!!hehhe
rindu korang!!

You Might Also Like

3 budak comel (^^)

  1. Assalam... InsyAllah la saya akan hidangkan entry yang berguna untuk follower2 saya ...erm.....
    wuaaa....tido dulu la.... (Z_Z)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam..saya tertarik dengan blog FR..
      slmt menulis dan snts membri ilmu2 yg berguna..=)

      Delete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook

Daisypath Anniversary tickers