Rindu Rindu Rindu !

10:02 AM

Assalamualaikum dan selamat pagi. Rindunya nak menulis macam dulu, post yang terakhir pun tahun lepas punya. Kekangan masa bergelar seorang STUDENT balik , menyebabkan aku lama tak menulis ( ceh, ayat skema ). 


In Shaa Allah , mulai hari ini nak menulis balik macam seketika dahulu. Nak kena sental semua lumut , sawang , habuk kat blog ni. Rasanya dawai besi pun tak dapat hilang dengan kotoran ni. hihihi. Any suggestion produk apa yang paling bagus untuk hilangkan kotoran ?


Ok , sebenarnya aku dah berjinak - jinak dalam satu bisness kesihatan ni. Produk kesihatan dan kecantikan secara semulajadi. Aku memang pengguna tegar produk ni ,  Alhamdulillah keberkesanan produk tersebut membuatkan aku memilih untuk menjadi agen. Ramai yang berpuas hati dengan produk tersebut termasuklah aku sendiri :). 


Nak kurus ? Nak cantik ? Nak sihat ? Boleh contact aku tau ! In Shaa Allah aku akan tolong dengan sedaya upaya untuk memenuhi impian awak - awak semua. Yang penting produk ni produk semulajadi tau, tu yang aku suka sangat - sangat. 


Ok, sampai di sini saja dulu tau. Nanti kita bersiaran kembali.

Bye

Abaikan dahi ku berkerut , just nak cakap ni effect dari menggunakan shaklee ;) No edit



You Might Also Like

0 budak comel (^^)

SUBSCRIBE

Like us on Facebook

Daisypath Anniversary tickers