cara - cara memikat wanita dengan betul (^-^)

10:50 PM


Asslamualaikum W.B.T



Semalam baru je aku update blog aku, nampaknya rajin plak aku nak menulis.. heheh
Nampak x tajuk entri hari nie?? saje je aku nk share kat pembaca semua sebab aku tertarik dengan penulis kat http://www.penulisan2u.my.. aku pernah baca kt internet tentang cara - cara memikat hati wanita, tetapi penulis ni yang buat aku tertarik dan aku menyokong seratus peratus.. :D


Cara - cara memikat wanita dengan betul


  • Jadi Imamnak memikat wanita kena la jadi imam dulu.. kalau x pandai jadi imam sape pun x mau.. (^-^). 







  •   Jaga Solat - Lelaki yang jaga solat bukan sahaja dapat memikat hati wanita tapi dengan family wanita itu pun dapat dipikat..





  
  • Hormat - hormat la wanita sebagai kaum hawa dan juga mak ayah dia..







  • Macho - macho x bererti kena buka pintu kereta tapi tegurla wanita itu andai korang rasa dia ada melakukan kesilapan..




  •   Romantik - tak semestinya kena buat " supppriiiseeee" tapi hadiahkan la dia dengan benda - benda berfaedah.. cb bagi hadiah Al-Quran untuk mendidik wanita itu menjadi wanita solehah.. ( ;





sekarang nie ramai wanita mencari lelaki macam nie..jadi x rugi lelaki cuba buat tetapi ingatla ikhlas kerana Allah bukan kerana Cinta.. Ingatla, cinta Allah yang utama kerana cinta Allah adalah hakiki..
Jadi, x heranla kalau wanita2 di luar sana  ramai menonton rancangan imam muda kerana wanita2 berimpikan untuk mendapatkan calon suami seperti yang dinyatakan di atas.. x semestinya lelaki tue seorang ustaz,cukup seorang lelaki tue kenal agama dan menghayati agama dan mengamalkan agama Islam..


ramai awek - awek berangan - angan ' kan bez dapat suami macam nie..untungla kan??kan?? termasukla aku..heheh


Untuk LELAKI di luar sana , SELAMAT MENCUBA!! ;) 

You Might Also Like

0 budak comel (^^)

SUBSCRIBE

Like us on Facebook

Daisypath Anniversary tickers